Příklady projektů


V rámci studia budou účastníci zpracovávat konkrétní úkoly spojené s vystavěním projektu dle zadaných kritérií – může jít o individuální nebo skupinový projekt. Ten bude průběžně prezentován konzultantům za účelem zpětné vazby a doporučení. Prezentace tohoto projektu v oblasti edupreneurshipu (podnikavosti ve vzdělávání) je jedním z kritérií pro úspěšné absolvování vzdělávacího programu.


Příklady podobných projektů z České republiky:


  • Podnikavá škola – Posláním projektu Podnikavá škola je pomáhat českým školám, univerzitám, nevládním organizacím a dalším subjektům testovat a rozvíjet vzdělávací programy zaměřené na rozvoj podnikatelského myšlení a měkkých dovedností spojených s uplatněním mladých lidí na trhu práce.
  • Czechitas – Hlavním cílem projektu je vzdělávat a inspirovat holky a ženy v informačních technologiích a budovat komunitu holek se zájmem o  IT.
  • NáZNAK – Umíte si představit, že byste nikdy neslyšeli hudbu, zvuky, okolní ruchy? Přijďte si s NáZNAKem interaktivní formou vyzkoušet, jaký je to pocit být neslyšící.
  • Corinth – Je čas učit se dovednosti 21. století s pomůckami 21. století. Díky špičkové technologii přináší aplikace Corinth do výuky pohlcující vizuální obsah a dosud nevídaný vzdělávací zážitek. Posouvejte možnosti vzdělávání s naší výukovou pomůckou nové generace.
  • ZdrSem –  V našich kurzech používáme prověřenou metodiku práce se simulovanými situacemi, které jsou  následně reflektovány lektory. Praktické nácviky jsou doplněny teoretickými bloky z oblasti první pomoci. Těžištěm naší výuky jsou život zachraňující dovednosti a jejich nácvik.  Po skončení kurzu by účastníci měli být schopni poskytnout první pomoc i v emočně vypjatých situacích.
  • Scio školy – Moderní vzdělávání nejen ve škole! Pomáháme vzdělávání dětí…
  • Mimo školu – Získej znalosti, které ti vysoká nedá. Objev, jak se efektivně sebevzdělávat, rozvíjet kariéru a využít své mladé roky naplno.
  • Edu-in – Hlavním cílem projektu je, aby veřejnost byla informovanější a schopnější o vzdělávání více přemýšlet a podporovat jeho proměnu, jak ve své škole tak i městě či regionu.
  • Matemág – Máme vizi, jak zapojit moderní technologie do výuky matematiky Hejného metodou. Prvním krokem je hra Matemág, ve které děti řeší matematické úlohy ve speciálních didaktických prostředích.
  • Odpovědná škola – Projekt Odpovědná škola učí školy komplexnímu pohledu na společenskou odpovědnost. Nenásilnou formou dětem a studentům ukazuje, co mohou všechno ovlivnit a co může pro druhé znamenat jejich zájem.
  • Učení v pohodě – Projekt s vizí, že učení může být zábavné, obohacující, užitečné a že může probíhat v každém věku. Dobré vzdělání považují za klíč k řešení většiny problémů.Zabývají se zapojením moderních technologií ve vzdělávání.

Příklady podobných projektů ze zahraničí:


  • Educhange (USA) – For 16 years EduChange has provided thousands of educators with high-quality, practical, and truly unique curricula, instructional tools and professional development. We focus on the secondary, post-graduate, and adult education markets and have particular expertise in some of the most difficult areas for educators to address.
  • The World Peace Game Foundation (USA) – The World Peace Game Foundation is dedicated to teaching children the work of peace. The Foundation uses the World Peace Game to foster the concept of peace not as a utopian dream but as an attainable goal to strive for, and to stimulate the creative development of educational tools for this effort.
  • Building Tomorrow (USA) – We empower people to invest their time, talents and resources in support of facilitating the construction of community-built, locally sustained primary schools and building the human capacity and leadership skills of teachers and school management teams.
  • Institute of Play (USA) – The real work of a 21st century education is to spark the passion for lifelong learning that our kids will need to navigate their way to a promising tomorrow.
  • Play the City (NL) – Changing the way we engage stakeholders, Play the City designs physical games as a method for collaborative decision making and conflict resolution.

O čem je studium?


Mám zájem se přihlásit


Kdo jsou lektoři?


Praktické informace o studiu